Veel gestelde vragen

  • Worden de vitrinekasten compleet gemonteerd geleverd?
    Alle vitrinekasten worden compleet gemonteerd geleverd, met uitzondering van de doorbouw vitrines.
  • Zijn de glazen planken verstelbaar?
    Voor het overgrote deel van de vitrines zijn de legborden verstelbaar, dit wordt vermeld in de artikel omschrijving. De meeste vitrines hebben bloksteuntjes met een inbus schroefje, de platen kun je dus op de gewenste hoogtes afstellen. Op een later moment kan je ook altijd weer legborden toevoegen
  • Is de vitrine compleet met glazen planken en verlichting?
    De vitrines zijn incl. glazen planken en evt. verlichting, het aantal glazen planken staat wederom in de artikel omschrijving (afbeeldingen kunnen afwijken)
  • Naar/onder een artikel staan een aantal opties, hoe werkt dit?
    De opties die u wenst toe te voegen aan uw kast kunt u eenvoudig selecteren. Voor meer uitleg over de specifieke opties, ga naar onze optie pagina. Deze opties zijn extra’s dus niet verplicht.
  • De vitrinekast die ik wil zie ik niet terug in de webwinkel kunnen jullie deze wel produceren?
    Wij produceren vitrinekasten compleet op maat en wens, als u een contactformulier invult dan stellen wij vrijblijvend een offerte op.
  • Zijn de vitrines incl. levering?
    Binnen Nederland op goed te bereiken adressen is de levering inclusief, achter de eerste deur op de begane grond. Levering op locatie is mogelijk, daarvoor bestaat de white glove mogelijkheid. Uitzonderingen zoals de Waddeneilanden nagelaten. Voor leveringen naar België worden transportkosten in rekening gebracht.
  • Kan een vertegenwoordiger ook langskomen?
    Als u een groter of zeer specifiek project heeft dan kunnen we uiteraard langskomen om dit door te spreken. Vaak werkt een bezoek aan onze fabriek in een dergelijk geval het beste. Dan kunnen we bepaalde zaken direct laten zien. Veel van de vitrinekasten staan hier ook ter bezichtiging. Neem contact met ons op via het contact formulier of bel ons voor een afspraak.
  • Wat zijn de levertijden?

    Algemeen:

    De aangegeven levertijden voor onze vitrinekasten gelden vanaf het moment dat de betaling voor de bestelde producten door de Vitrinefabriek ontvangen zijn.

    Het aangeven aantal dagen is altijd gebaseerd op werkdagen dus geen zaterdagen, zondagen en feestdagen. Vitrinekasten die onder rembours geleverd worden moeten voor in ontvangst name volledig betaald zijn.

    Voor vitrines die niet direct leverbaar zijn zal de levertijd gemiddeld 3 tot 4 weken zijn. Na het versturen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met de verwachte levertijd. Na ontvangst van de verschuldigde bedragen ontvangt u een definitieve bevestiging van de leverweek.

    Standaard levering:

    Kiest u voor deze standaard levering, dan worden de Vitrines compleet gemonteerd geleverd achter de eerste deur van de begane grond. Het adres moet bereikbaar zijn met een vrachtwagen combinatie. White Glove leveringen en afhalen zijn mogelijk na overleg vooraf met De Vitrinefabriek. Alle leveringen vinden plaats in een bepaalde leverweek en niet fixed op een dag met uitzondering van de White Glove service leveringen. Voor Nederland wordt geen vrachtkosten in rekening gebracht, voor België bedragen deze € 85,-.Leveringen zijn Franco binnen Nederland ex de Waddeneilanden, vanaf een bestelwaarde van € 285,-. Levering naar andere landen is mogelijk tegen extra vrachtkosten toeslag.

    White glove levering:

    Als bij de bestelling gekozen word voor de White glove service, wordt de vitrine geplaatst in de door u aangewezen ruimte, legborden worden op hoogte afgesteld, en verpakkingsmateriaal wordt weer mee retour genomen. Let wel, levering op een verdieping is hiervan uitgesloten als er geen lift aanwezig is. Er wordt vooraf telefonisch contact opgenomen om de datum en het dagdeel van de levering aan u door te geven.

    Afhalen fabriek:

    Indien u in het bestel proces aangeeft de bestelde producten te willen afhalen bij ons centraal magazijn geld dat u deze na het voldoen van de verschuldigde bedragen kunt afhalen, na het maken van een afspraak!

    De Vitrinefabriek klantenservice 0412-238888
    Bereikbaar 7 dagen per week

  • Kan ik producten retourneren of heb ik garantie?
    Niet te tevreden over een ontvangen product of is er iets mis? Wij hanteren voor al onze producten een bedenktijd van 14 dagen.
    U kunt dus altijd binnen 14 dagen uw producten retourneren. De kosten voor het retourneren van uw producten zijn voor uw eigen rekening. Product dient in zijn oorspronkelijke verpakking geretourneerd te worden, product mag geen gebruikssporen bevatten.

    Het retourproces werkt als volgt:
    1. U stuurt een e-mail naar info@devitrinefabriek.nl met hierin uw ordernummer, de naam van uw product/producten en de reden van retourneren. Ook geeft u aan of u het artikel opnieuw wilt ontvangen dan wel uw geld retour wilt ontvangen.
    2. Uw verstuurt uw product/producten naar De Vitrinefabriek
    3. Na ontvangst van uw product/producten zullen wij de retourzending controleren.
    4. Wanneer uw product/producten in goede orde zijn ontvangen zullen wij de nieuwe producten opsturen of uw geld op uw rekening terugstorten.

    Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te maken en natuurlijk tevreden te houden. Dit proberen we door een goede service te verlenen en snel te reageren op eventuele opmerkingen, suggesties of klachten.
    Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met onze service. U kunt dan een e-mail sturen naar info@devitrinefabriek.nl om uw klacht in te dienen. U ontvangt zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging van uw klacht waarna wij binnen twee werkdagen contact met u opnemen over de verdere afhandeling.