Algemeen:
De aangegeven levertijden voor onze vitrinekasten gelden vanaf het moment dat de betaling voor de bestelde producten door de Vitrinefabriek ontvangen zijn.
Het aangeven aantal dagen is altijd gebaseerd op werkdagen dus geen zaterdagen, zondagen en feestdagen. Vitrinekasten die onder rembours geleverd worden moeten voor in ontvangst name volledig betaald zijn.
Voor vitrines die niet direct leverbaar zijn zal de levertijd gemiddeld 4 tot 6 weken zijn. Na het versturen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met de verwachte levertijd. Na ontvangst van de verschuldigde bedragen ontvangt u een definitieve bevestiging van de leverweek.
Standaard levering:
Kiest u voor deze standaard levering, dan worden de vitrines compleet gemonteerd (m.u.v. de legborden) geleverd achter de eerste deur van de begane grond. Het adres moet bereikbaar zijn met een vrachtwagen combinatie. Afhalen is mogelijk na overleg vooraf met de Vitrinefabriek. Alle leveringen vinden plaats in een bepaalde leverweek. Voor Nederland wordt geen vrachtkosten in rekening gebracht, mits gebruik wordt gemaakt van de standaard levering. Leveringen zijn Franco binnen Nederland en België excl. de Waddeneilanden, vanaf een bestelwaarde van € 350,-. Levering naar andere landen is mogelijk tegen extra vrachtkosten toeslag.
Let wel, voor leveringen op een verdieping kunnen extra kosten worden berekend. Dit is afhankelijk van het afleveradres en de bereikbaarheid van de verdieping (lift). Ook leveringen naar moeilijke bereikbare adressen kunnen extra kosten met zich mee brengen. Als hier vragen over zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Afhalen fabriek:
Indien u in het bestel proces aangeeft de bestelde producten te willen afhalen bij ons centraal magazijn geld dat u deze na het voldoen van de verschuldigde bedragen kunt afhalen, na het maken van een afspraak!
De Vitrinefabriek klantenservice 0412-238888
Bereikbaar 7 dagen per week
Het retourproces werkt als volgt:
1. U stuurt een e-mail naar info@devitrinefabriek.nl met hierin uw ordernummer, wat u wilt retourneren en de reden van retourneren. Ook geeft u aan of u het artikel opnieuw wilt ontvangen dan wel uw geld retour wilt ontvangen.
2. Uw verstuurt uw vitrine naar De Vitrinefabriek
3. Na ontvangst van uw vitrine zullen wij de retourzending controleren.
4. Wanneer uw vitrine in goede orde is ontvangen zullen wij de nieuwe vitrine leveren of het geld op uw rekening terugstorten.
Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te maken en natuurlijk tevreden te houden. Dit proberen we door een goede service te verlenen en snel te reageren op eventuele opmerkingen, suggesties of klachten.
Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met onze service. U kunt dan een e-mail sturen naar info@devitrinefabriek.nl om uw klacht in te dienen. U ontvangt zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging van uw klacht waarna wij binnen twee werkdagen contact met u opnemen over de verdere afhandeling.