Klantenservice

Algemeen:

De aangegeven levertijden voor onze vitrinekasten gelden vanaf het moment dat de betaling voor de bestelde producten door de Vitrinefabriek ontvangen zijn.

Het aangeven aantal dagen is altijd gebaseerd op werkdagen dus geen zaterdagen, zondagen en feestdagen. Vitrinekasten die onder rembours geleverd worden moeten voor in ontvangst name volledig betaald zijn.

Voor vitrines die niet direct leverbaar zijn zal de levertijd gemiddeld 3 tot 4 weken zijn. Na het versturen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met de verwachte levertijd. Na ontvangst van de verschuldigde bedragen ontvangt u een definitieve bevestiging van de leverweek.

Standaard levering:

Kiest u voor deze standaard levering, dan worden de Vitrines compleet gemonteerd geleverd achter de eerste deur van de begane grond. Het adres moet bereikbaar zijn met een vrachtwagen combinatie. White Glove leveringen en afhalen zijn mogelijk na overleg vooraf met De Vitrinefabriek. Alle leveringen vinden plaats in een bepaalde leverweek en niet fixed op een dag met uitzondering van de White Glove service leveringen. Voor Nederland wordt geen vrachtkosten in rekening gebracht, voor België bedragen deze € 85,-.Leveringen zijn Franco binnen Nederland ex de Waddeneilanden, vanaf een bestelwaarde van € 285,-. Levering naar andere landen is mogelijk tegen extra vrachtkosten toeslag

White glove levering:

Als bij de bestelling gekozen word voor de White glove service, wordt de vitrine geplaatst in de door u aangewezen ruimte, legborden worden op hoogte afgesteld, en verpakkingsmateriaal wordt weer mee retour genomen. Let wel, levering op een verdieping is hiervan uitgesloten als er geen lift aanwezig is. Er wordt vooraf telefonisch contact opgenomen om de datum en het dagdeel van de levering aan u door te geven.

Af fabriek:

Indien u in het bestel proces aangeeft de bestelde producten te willen afhalen bij ons centraal magazijn geld dat u deze na het voldoen van de verschuldigde bedragen kunt afhalen, na het maken van een afspraak!

De Vitrinefabriek klantenservice 0412-238888

Bereikbaar 7 dagen per week

Retouren en vervangingen

Niet te tevreden over een ontvangen product of is er iets mis? Wij hanteren voor al onze producten een bedenktijd van 14 dagen.

U kunt dus altijd binnen 14 dagen uw producten retourneren. De kosten voor het retourneren van uw producten zijn voor uw eigen rekening.

Het retourproces werkt als volgt:

  1. U stuurt een e-mail naar info@devitrinefabriek.nl met hierin uw ordernummer, de naam van uw product/producten en de reden van retourneren. Ook geeft u aan of u het artikel opnieuw wilt ontvangen dan wel uw geld retour wilt ontvangen.
  2. Uw verstuurt uw product/producten naar De Vitrinefabriek, Willibrordusweg 28A 5342HC Oss
  3. Na ontvangst van uw product/producten zullen wij de retourzending controleren.
  4. Wanneer uw product/producten in goede orde zijn ontvangen zullen wij de nieuwe producten opsturen of uw geld op uw rekening terugstorten.

Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te maken en natuurlijk tevreden te houden. Dit proberen we door een goede service te verlenen en snel te reageren op eventuele opmerkingen, suggesties of klachten.

Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met onze service. U kunt dan een e-mail sturen naar info@devitrinefabriek.nl om uw klacht in te dienen. U ontvangt zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging van uw klacht waarna wij binnen twee werkdagen contact met u opnemen over de verdere afhandeling.

U kunt ook een brief sturen naar:
De Vitrinefabriek
Willibrordusweg 28A
5342HC Oss